Συμβόλαια τεχνικής εξυπηρέτησης
Παρέχουμε ένα από τα πληρέστερα σχήματα τεχνικής εξυπηρέτησης. Δεν είναι τυχαίο ότι η εταιρεία μας έχει βραβευτεί με το Ευρωπαϊκό βραβείο επιχειρηματικότητας για την Ελλάδα, στην κατηγορία «Customer focus”. Τα συμβόλαια τεχνικής εξυπηρέτησης και συντήρησης, προσφέρονται παραμετρικά με software που διαθέτει η εταιρεία μας στους ενδιαφερόμενους για να υπολογίσουν με ακρίβεια τι υπηρεσίες θέλουν να λαμβάνουν, με τι χρόνο απόκρισης και σε ποιο κόστος. Λόγω της δυνατότητας της εταιρείας να συνδυάζει πολλές τεχνικές ειδικότητες, είναι δυνατόν να αναλάβουμε τη διάγνωση προβλημάτων και το συντονισμό ενεργειών άλλων εργολάβων του έργου. Έτσι για παράδειγμα, αν δεν λειτουργεί μια θέρμανση, μπορούμε να διαπιστώσουμε αν αυτό οφείλεται στο σύστημα αυτοματισμού, σε ηλεκτρικά προβλήματα, σε προβλήματα μηχανολογικού εξοπλισμού, η ακόμα και σε υδραυλικά προβλήματα και να συντονίσουμε τα κατάλληλα συνεργεία πέραν των δικών μας. Έτσι, ο πελάτης έχει πραγματικά ένα μοναδικό σημείο αναφοράς και δεν εμπλέκεται σε μια ατέρμονη αναζήτηση για το ποιος είναι υπεύθυνος για ένα πρόβλημα.
Τα συμβόλαια, μπορούν να περιλαμβάνουν ακόμα και ασφάλιση εξοπλισμού καθώς και υποχρεωτικό στοκ υλικών για άμεση απόκριση σε κρίσιμες εγκαταστάσεις. Φροντίζουμε για τον περιοδικό απομακρυσμένο έλεγχο των εγκαταστάσεων, την προσαρμογή τους σε καιρικές συνθήκες και την ενημέρωση λογισμικού με νέες εκδόσεις καθώς και για περιοδική συντήρηση εξοπλισμού που το απαιτούν οι προδιαγραφές του. Τα κτίρια είναι πάντα σε άψογη λειτουργική κατάσταση προστατεύοντας έτσι την επένδυση των ιδιοκτητών τους.